4 Şubat 2022 Cuma

Sene. 1991: Cam mahallesindeki Zahid aga gazete okurken. (HÖH Partisinin Hak ve Özgürlükler adlı resmi yayın organı)

HİKMET EFRAHİM BEY'İN FEYSBUK HESABINDAN:

Bir ZAMANLAR... Sene. 1991: Cam mahallesindeki Zahid aga gazete okurken. Oradaki camiide namazlar kıldırmıştı bir süre.

2010'larda Cam mahallesi camisini boyamış, nakışlamıştım. Ve bir kahve molası esnasında anlatmıştı:
- ...Yalnız yalnız evimde oturuyorum...Bir akşam uyuyamadım...Ben bu köye iç güveysi olarak geldim. Ve bütün gece, uyuyuncaya kadar, köyümüzdeki iç güveylerin sayısını hesapladım. Ve sonunda - /Kliment /Enbeler köyümüz tarihinde tam 56 hanede iç güveysi olduğunu tespit ettim...Bu sayının bu kadar çok olduğuna kendim de şaşmıştım... Daha sonra, kendi kendime bir kitap ta yazmaya karar aldım. Kitabın üzerinde 4-5 yıl çalıştım...Kitabı da yazmamı sona erdirdim...Şimdi kitabım bir çantada. Odamın tavanında bir çivide asılı...
/Yıllar sonra o kitabı hatırlayarak, oğlu Habil'de kahve sohbetinde - şu kitabı ara bul...biraz aktaralım dedim. Habil aradı...aradı...bulamadı.
Nurlarda olsun.


Hiç yorum yok: